ΟΡΟΙ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ

Γραμμή επικοινωνίας

Τηλεφωνικά: 2791023902 ( Ώρες Επικοινωνίας 09:00 – 14:30 (Δευτέρα, Τετάρτη, Σάββατο) και 09:00 – 14:00 & 17:30 – 21:00 (Τρίτη, Πέμπτη, Παρασκευή).

Μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας (email) στο info@paidikapetroula.gr

Η επωνυμία της επιχείρησης είναι:

Πετρούλα Γεωργοπούλου

Έδρα: Μεγαλόπολη, Τ.Κ. 22200

ΑΦΜ: 070496737, ΔΟΥ  Τρίπολης

Προσφερόμενα προϊόντα

Στο ηλεκτρονικό κατάστημα που λειτουργεί στην ηλεκτρονικά διεύθυνση www.paidikapetroula.gr (εφεξής Κατάστημα) εκτίθενται και διατίθενται προς πώληση είδη παιδικής μόδας, όπως ενδεικτικά είδη ένδυσης, βρεφοανάπτυξης και υπόδησης.

Διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής

Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας μπορείτε να επιλέξετε έναν από τους παρακάτω τρόπους πληρωμής:

Πιστωτική/Χρεωστική κάρτα

Το Κατάστημα αποδέχεται πληρωμές με τη χρήση πιστωτικών, χρεωστικών και προπληρωμένων καρτών VISA, Mastercard και Diners.

Επιλέγοντας την χρήση κάρτας για online πληρωμή, θα ανακατευθυνθείτε στην ασφαλή πλατφόρμα της Τράπεζας Eurobank, όπου θα συμπληρώσετε τα απαιτούμενα στοιχεία και θα πραγματοποιηθεί η συναλλαγή.

Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό (Κόστος εμβάσματος;)

Για την εξόφληση της παραγγελίας σας μπορείτε να προβείτε σε κατάθεση σε έναν από τους παρακάτω τραπεζικούς λογαριασμούς:

Eurobank

Αριθμός Λογαριασμού: 0026.0358.04.0200060142

IBAN Λογαριασμού: GR8802603580000040200060142

Δικαιούχος: ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ ΠΕΤΡΟΥΛΑ ΦΩΤΙΟΣ

Εθνική Τράπεζα

Αριθμός Λογαριασμού: 41040084489

IBAN Λογαριασμού: GR3001104100000041040084489

Δικαιούχος: ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ ΠΕΤΡΟΥΛΑ ΦΩΤΙΟΣ

Προσοχή: Η κατάθεση θα πρέπει να γίνει εντός τριών (3) ημερών από τη λήψη του email επιβεβαίωσης της παραγγελίας σας. Στην αιτιολογία κατάθεσης πρέπει σε κάθε περίπτωση να αναγράφεται ο κωδικός της παραγγελίας και πλήρες ονοματεπώνυμο που χρησιμοποιήσατε κατά την παραγγελία και στο οποίο θα εκδοθεί το παραστατικό. Η παραγγελία σας θα δρομολογηθεί με τη λήψη του αντιγράφου της κατάθεσης.

Για την ταχύτερη εκτέλεση της παραγγελίας σας μπορείτε να μας στείλετε e-mail στο info@paidikapetroula.gr.

Αντικαταβολή

Έχετε τη δυνατότητα να καταβάλλετε το ποσό που αντιστοιχεί στην παραγγελία σας σε μετρητά.

Το κόστος αντικαταβολής είναι 3 ευρώ. Η υπηρεσία αφορά στην πληρωμή τοις μετρητοίς κατά την παράδοση του προϊόντος στο χώρο σας από την συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών (Courier).

Πληρωμή σε μετρητά κατά την παραλαβή από το κατάστημα

Το Κατάστημα παρέχει τη δυνατότητα πληρωμής σε μετρητά κατά την παραλαβή των προϊόντων από το φυσικό κατάστημα (διεύθυνση), χωρίς επιπλέον κόστος.

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να παραλάβετε τα προϊόντα από το Κατάστημα, θα σας καλέσουμε για να επιβεβαιώσουμε τη δυνατότητα παραλαβής τους και να ρυθμίσουμε τις λεπτομέρειες παραλαβής.

Προσοχή: Σύμφωνα με το άρθρο 69 παρ. 2 του Νόμου 4446/2016 «Τα φορολογικά στοιχεία συνολικής αξίας πεντακοσίων (500) ευρώ και άνω, που εκδίδονται για πώληση αγαθών ή παροχή υπηρεσιών σε ιδιώτες, εξοφλούνται από τους λήπτες τους, αγοραστές των αγαθών ή των υπηρεσιών, αποκλειστικώς με τη χρήση μέσων πληρωμής με κάρτα ή άλλου ηλεκτρονικού μέσου πληρωμής, όπως ενδεικτικά άλλα όχι περιοριστικά τραπεζικό έμβασμα, πληρωμή μέσω λογαριασμού πληρωμών, χρήση ηλεκτρονικού πορτοφολιού. Δεν επιτρέπεται εξόφληση των στοιχείων αυτών με μετρητά».

Αποδείξεις

Οι αποδείξεις των συναλλαγών επισυνάπτονται με τα προϊόντα που αποστέλλονται, ενώ τα στοιχεία που θα αναφέρονται σε αυτές συμπληρώνονται από το χρήστη μετά την εγγραφή του ή, σε περίπτωση που διαθέτει λογαριασμό στο Κατάστημα, με τα στοιχεία που αυτός έχει δημιουργηθεί.

Ισχύς παραγγελίας – Παράδοση προϊόντος

Οι επιβεβαιωθείσες και προς εκτέλεση παραγγελίες παραμένουν σε ισχύ μέχρι και επτά (7) ημερολογιακές ημέρες από την καταχώρησή τους. Δυνατότητα ακύρωσης της παραγγελίας υπάρχει μόνο σε περίπτωση που το προϊόν δεν έχει ήδη παραδοθεί στη συνεργαζόμενη εταιρεία courier για αποστολή. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας το συντομότερο δυνατό.

Η παράδοση των προϊόντων γίνεται από την εταιρεία ΕΛΤΑ Courier εντός 1 έως 3 ημερών (ανάλογα την περιοχή) με κόστος αποστολής 3 ευρώ (δεν περιλαμβάνεται ΦΠΑ 24%).

Σε περίπτωση που δεν καταστεί δυνατή η ολοκλήρωση της παραγγελίας εντός του χρονικού διαστήματος αυτού, για λόγους που βαρύνουν τον πελάτη, ενδεικτικά και όχι περιοριστικά αναφερομένης της μη παραλαβής ή της αδυναμίας επικοινωνίας, η παραγγελία ακυρώνεται. Σε περίπτωση που έχει ήδη γίνει εξόφληση και το προϊόν επιστραφεί στο Κατάστημα, επιστρέφεται μόνο η αξία του προϊόντος, καθώς ο καταναλωτής επιβαρύνεται με τα μεταφορικά έξοδα.

Επιστροφές προϊόντων

Δικαίωμα Υπαναχώρησης

Σύμφωνα με τις διατάξεις της νομοθεσίας για την προστασία του καταναλωτή και με την επιφύλαξη των νομίμων εξαιρέσεων, έχετε το δικαίωμα, κατόπιν συνεννόησης με το Κατάστημα, να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους. Δε χρειάζεται καμία αιτιολόγηση εκ μέρους σας, ενώ σας επιβαρύνει μόνο το κόστος επιστροφής των προϊόντων που είναι 5 ευρώ για Τρίπολη και 6 ευρώ για την υπόλοιπη Ελλάδα το οποίο και αφαιρείται από το συνολικό ποσόν που θα σας επιστραφεί.

Οι όροι και οι προϋποθέσεις για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης είναι οι εξής:

  • Να μας ενημερώσετε γραπτώς για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, είτε συμπληρώνοντας τη φόρμα υπαναχώρησης, είτε μέσω email ή άλλου πρόσφορου μέσου.
  • Το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, δηλαδή δεν έχει φορεθεί ή χρησιμοποιηθεί.
  • Θα πρέπει να επιστραφούν όλα τα συνοδευτικά του προϊόντος όπως το κουτί (στην αρχική του κατάσταση, όχι ανοιγμένο) και η απόδειξη αγοράς.
  • Οι ετικέτες του προϊόντος δεν έχουν αφαιρεθεί ή καταστραφεί με οποιονδήποτε τρόπο.
  • Τα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν μέσω της εταιρείας ταχυμεταφορών που τα παραλάβατε (ΕΛΤΑ Courier) ή να παραδοθούν αυτοπροσώπως από εσάς στο φυσικό μας κατάστημα (διεύθυνση).

Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με το Νόμο 2251/1994, το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει όσον αφορά την προμήθεια σφραγισμένων αγαθών τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση.

Σε περίπτωση όπου το προϊόν έχει χάσει μέρος της αξίας του λόγω κακής μεταχείρισης, η αποκατάστασή του βαρύνει εσάς. Συνεπώς το ποσό που θα σας επιστραφεί θα είναι μειωμένο κατά το ποσό που θα κριθεί δέον κατά την εξέταση των χαρακτηριστικών του προϊόντος. Η επιμέλεια για την ασφάλεια του προϊόντος κατά την αποστολή του (σωστό κλείσιμο της συσκευασίας, κλπ) βαρύνει εσάς και το Κατάστημα δε φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε ζημιά προκληθεί κατά τη μεταφορά του.

Το τίμημα που καταβάλατε σας επιστρέφεται στο σύνολό του εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του προϊόντος. Το τίμημα θα καταβληθεί με το ίδιο μέσο πληρωμών που έγινε η παραγγελία, εκτός και αν επιθυμείτε διαφορετικό μέσο πληρωμής. Στην τελευταία περίπτωση, οποιαδήποτε επιπλέον κόστος προκύπτει από την επιλογή του προτεινόμενου μέσου πληρωμής, επιβαρύνει εσάς.

Ελαττωματικό προϊόν

Κατά την παραλαβή των προϊόντων που παραγγείλατε από το Κατάστημα, υποχρεούστε να τα ελέγχετε και να διαπιστώνετε ότι αντιστοιχούν πράγματι σε αυτά που παραγγείλατε και δε φέρουν ελαττώματα, προτού υπογράψετε για την παραλαβή τους.

Εάν, κατά την υποβολή της παραγγελίας έχετε υποδείξει τρίτο πρόσωπο ως παραλήπτη για την παραλαβή του προϊόντος, η υπογραφή του θα θεωρείται απόδειξη παραλαβής.

Σε περίπτωση που το προϊόν που σας αποσταλεί εκ μέρους μας είναι διαφορετικό από εκείνο που παραγγείλατε, η επιστροφή του γίνεται χωρίς την επιβάρυνσή σας με έξοδα μεταφοράς, μόνο εφόσον επιστραφεί η αυθεντική συσκευασία του και το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, σύμφωνα με τα οριζόμενα παραπάνω (βλέπε υπαναχώρηση).

Σε περίπτωση που το προϊόν που σας αποσταλεί εκ μέρους μας είναι ελαττωματικό, θα πρέπει να ενημερώσετε το Κατάστημα αμέσως μόλις το αντιληφθείτε και σε κάθε περίπτωση εντός δέκα τεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του. Κατά τη συνεννόηση με το Κατάστημα, μπορείτε να επιλέξετε είτε την αντικατάσταση του προϊόντος είτε την υπαναχώρησή σας από τη σύμβαση και την επιστροφή του αντιτίμου.

Στη συνέχεια, το προϊόν θα επιστρέφεται στο Κατάστημα είτε από εσάς αυτοπροσώπως στο φυσικό Κατάστημα (διεύθυνση) είτε με παραλαβή από το χώρο σας αποκλειστικά μέσω της εταιρείας ταχυμεταφορών που τα παραλάβατε (ΕΛΤΑ Courier), με χρέωση του Καταστήματος. Τα προϊόντα που επιστρέφονται θα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση στην οποία παρελήφθησαν, δηλαδή να μην έχουν φορεθεί ή χρησιμοποιηθεί, να μην έχουν αφαιρεθεί ή καταστραφεί με οποιονδήποτε τρόπο οι ετικέτες και να επιστραφούν όλα τα συνοδευτικά του προϊόντος όπως το κουτί (χωρίς σημαντικές φθορές) και η απόδειξη αγοράς.

Τα παραληφθέντα προϊόντα θα εξετάζονται από το Κατάστημα και κατόπιν διαπίστωσης του ελαττώματος, το Κατάστημα θα προχωρά στην ικανοποίηση του αιτήματος (αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων).

Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων, το τίμημα που καταβάλατε σας επιστρέφεται στο σύνολό του εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του προϊόντος. Το τίμημα θα καταβληθεί με το ίδιο μέσο πληρωμών που έγινε η παραγγελία, εκτός και αν επιθυμείτε διαφορετικό μέσο πληρωμής. Στην τελευταία περίπτωση, οποιαδήποτε επιπλέον κόστος προκύπτει από την επιλογή του προτεινόμενου μέσου πληρωμής, επιβαρύνει εσάς.

Σε περίπτωση όπου το προϊόν έχει χάσει μέρος της αξίας του λόγω κακής μεταχείρισης, η αποκατάστασή του βαρύνει εσάς. Συνεπώς το ποσό που θα σας επιστραφεί θα είναι μειωμένο κατά το ποσό που θα κριθεί δέον κατά την εξέταση των χαρακτηριστικών του προϊόντος. Η επιμέλεια για την ασφάλεια του προϊόντος κατά την αποστολή του (σωστό κλείσιμο της συσκευασίας, κλπ) βαρύνει εσάς και το Κατάστημα δε φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε ζημιά προκληθεί κατά τη μεταφορά του.

Σε κάθε περίπτωση και για τη διευκόλυνσή σας, εάν επιθυμείτε να επιστρέψετε προϊόντα τα οποία αγοράσατε, μπορείτε να μας αποστείλετε e-mail στο info@paidikapetroula.gr.